Αρβανιτάκη Κατερίνα: National Key Account Manager Greece

Η οικονομική κρίση έχει επίπτωση στην πρόοδο των εργασιών σας και αν ναι, τί κάνετε για να την αντιμετωπίσετε;
Σαφέστατα η κρίση έχει επιπτώσεις σε όλους τους τομείς των διαφόρων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας. Σίγουρα κάποιους τους επηρεάζει περισσότερο και άλλους λιγότερο, αλλά δεν υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε με βεβαιότητα να πει ότι η κρίση δεν έχει την παραμικρή επίπτωση σε αυτόν. Πιστεύω βέβαια πως η οποιαδήποτε κρίση επηρεάζει λιγότερο τους προνοητικούς και τους καλά οργανωμένους. Στην SCA, στόχος μας είναι η άμεση ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των εργασιών μας, η διευκόλυνση της καθημερινότητας και κυρίως η επαγγελματική και προσωπική ευημερία όλων μας. Όσον αφορά το τμήμα επωνύμων προϊόντων, καταλαβαίνετε ότι μέσα σε αυτό το ασταθές περιβάλλον το έργο μας γίνεται πιο δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο. Πάντα υπάρχουν λύσεις και καίριες επιλογές που μας βοηθούν να διεκπεραιώνουμε όσα πρέπει και να προγραμματίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία.

Ποιές είναι οι σύγχρονες τάσεις στο branding; Πόσο σημαντική είναι η διείσδυση και η συμβολή των new media και social media στον τομέα αυτό;
Οι σύγχρονες τάσεις του Branding θεωρώ διαφοροποιούνται από τις παλαιότερες. Κάποτε η απλή επικοινωνία με το κοινό γινόταν με κάποια ενέργεια μέσα σε κάποιο σούπερ μάρκετ ή μέσω κάποιων προσφορών. Πλέον, η επικοινωνία με τους καταναλωτές έχει περάσει σε άλλο επίπεδο. Στην SCA αισθανόμαστε τους καταναλωτές σαν συνεργάτες μας και σας συνανθρώπους μας. Θέλουμε οι καταναλωτές μας να γνωρίζουν τα πάντα, να είναι ενήμεροι, σα να αποτελούσαν μέλη της ομάδας μας. Επιδιώκουμε σχέσεις προσωπικές και άμεσες, όχι απρόσωπες και αποστασιοποιημένες. Και αυτές είναι οι κυρίαρχες τάσεις του branding. Ο καταναλωτής δεν είναι αδρανής. Αντίθετα, είναι δραστήριος και σκεπτόμενος. Το να επικοινωνούμε με τους καταναλωτές μας και στο ευρύ κοινό ενέργειες και ειδήσεις που
αφορούν τόσο την εταιρεία μας και την πορεία της (όπως ένα πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης) όσο και ενέργειες – Νέα σχετικά με τα προϊόντα μας, αποτελεί για εμάς υψίστης σημασίας ζήτημα.

Ποιά είναι η ιστορία που σας έχει συγκινήσει στο χρονικό διάστημα που εργάζεστε στην εταιρεία SCA;
Η ιστορία που με έχει συγκινήσει στο χρονικό διάστημα που βρίσκομαι στην SCA είναι το πρόγραμμα Κοινωνικής Υπευθυνότητας, που υλοποιήσαμε πριν από ένα χρόνο μέσω των προϊόντων Libero στο Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα. Η συγκεκριμένη ενέργεια ήταν να δημιουργήσουμε λαχανόκηπο στον προαύλιο χώρο του Ιδρύματος. Η δημιουργία του λαχανόκηπου έγινε πραγματικότητα με τη συμβολή του Libero Day όπου συγκεντρώθηκε το
απαιτούμενο χρηματικό ποσό. Υπό την καθοδήγηση των κηπουρών της εταιρείας και με τη βοήθεια των εργαζομένων της SCA τα παιδιά φύτεψαν στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο το δικό τους λαχανόκηπο, του οποίου θα έχουν την αποκλειστική φροντίδα για τους επόμενες μήνες. Στόχος αυτής της περιβαλλοντικής ενέργειας ήταν τα παιδιά του Χατζηκυριάκειου Ιδρύματος να αντλήσουν τη χαρά από την καλλιέργεια και τη συγκομιδή και να έχουν καθημερινή πρόσβαση σε φρέσκα λαχανικά.

Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της κοινωνικής προσφοράς αφενός σε εταιρικό, αλλά αφετέρου και σε προσωπικό επίπεδο;
Η έννοια της κοινωνικής προσφοράς σε εταιρικό και προσωπικό επίπεδο έχει μεγάλη σημασία για όλους και περιλαμβάνει τις αξίες του καθένα μας ξεχωριστά, αλλά και τις αξίες του συνόλου των ατόμων που εργαζόμαστε στην SCA, με κοινό γνώμονα τις ηθικές πρακτικές μας και το όραμα μας για μία καλύτερη κοινωνία. Μια από τις βασικές πεποιθήσεις της SCA είναι να στέκεται δίπλα στους συνανθρώπους της, ανακουφίζοντας τις ευπαθείς
κοινωνικά ομάδες. Η εταιρεία μας νοιάζεται για το περιβάλλον και την κοινωνία στην οποία
δραστηριοποιείται και βλέπει τον εαυτό της ως μέρος ενός ευρύτερου συνόλου προς το οποίο οφείλει να δείχνει ευαισθησία και σεβασμό. Με μεγάλη παράδοση στην υπευθυνότητα απέναντι στους ανθρώπους και τη φύση, φροντίζουμε πάντα να ενεργούμε με κατανόηση και σεβασμό προς τις ανάγκες των συμπολιτών μας,, συνεισφέροντας έτσι στην ευημερία των ατόμων και της ευρύτερης κοινωνίας.