Το πρώτο διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά, είναι γεγονός!

Τί παιχνίδια έπαιζαν τα παιδιά στην Αρχαία Ελλάδα; Μοιάζουν ή διαφέρουν από αυτά που παίζουμε σήμερα;

Στο πρώτο διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα τα παιδιά, αυτό το Σάββατο στις 18:00, μεταφέρονται «μαγικά» στην Αρχαία Ελλάδα και χωρίς να στερούνται λεπτό την διασκέδαση και την ψυχαγωγία, καλλιεργούν τον προφορικό και γραπτό λόγο, ανακαλύπτοντας μόνα τους την μάθηση.

Δομή Προγράμματος

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Ελληνικής Αγωγής «Παίζωμεν παιδιάν;» προσεγγίζει με έναν διαφορετικό τρόπο το παιχνίδι, αφού δίνει προτεραιότητα στην ομαδικότητα, την συνεργασία και την ανάπτυξη πνευματικών και κινητικών δεξιοτήτων. Τα παιδιά μεταφέρονται «μαγικά» στην
Αρχαία Ελλάδα και χωρίς να στερούνται λεπτό την διασκέδαση και την ψυχαγωγία, καλλιεργούν τον προφορικό και γραπτό λόγο, ανακαλύπτοντας μόνα τους την μάθηση.

Τα παιδιά θα διδαχθούν τέσσερα παιχνίδια και έναν μύθο στα Αρχαία Ελληνικά. Πριν την έναρξη του προγράμματος, θα σταλεί μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος το αντίστοιχο υλικό για να μπορέσουν να παρακολουθήσουν πιο αποτελεσματικά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Παράλληλα με την διδασκαλία, θα είναι ανοικτό το πεδίο του διαλόγου (chat) και ειδικός συντονιστής – εκπαιδευτικός θα απαντά στα παιδιά την ώρα που θα τίθεται το ερώτημα. Τα ερωτήματα θα τίθενται και θα απαντώνται γραπτώς, αφ’ενός για να γίνεται πιο κατανοητή η απάντηση, αφ’ ετέρου για να αποφευχθεί η βαβούρα που θα δυσκολέψει την πορεία του προγράμματος.

Στο τέλος του προγράμματος θα σταλεί επιπλέον υλικό με σημειώσεις καθώς και το πιστοποιητικό παρακολουθήσεως για κάθε παιδί.

Στις νέες συνθήκες που καλούμαστε να προσαρμοστούμε, οφείλουμε να προσφέρουμε στα παιδιά μας το καλύτερο, με τα μέσα που διαθέτουμε.

Η Ελληνική Αγωγή, πιστή στη δέσμευση της διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών σε παιδιά και ενήλικες από το 1994, πρωτοπορεί για ακόμη μια φορά, προσφέροντας στα παιδιά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην ίδια ποιότητα και εκτέλεση όπως θα το έβλεπαν στη Σχολή, στην επίσκεψη με το σχολείο τους. Το κόστος είναι συμβολικό, μόνο για τα έξοδα της διδασκαλίας.

Με τις φιλολόγους Σοφία Γούλα και Βίκυ Σακκά.