«Messages for the City»: Διαφημιστικές πινακίδες για τους «ήρωες της πρώτης γραμμής» (pics)

Διαφημιστικές πινακίδες σε πόλεις των ΗΠΑ λένε «ευχαριστώ» στους «ήρωες της πρώτης γραμμής».

Περισσότεροι από 35 καλλιτέχνες και ντιζάινερ δημιουργούν έργα για το πρότζεκτ «Messages for the City», στηρίζοντας τους «ήρωες της πρώτης γραμμής», τα οποία εμφανίζονται σε ηλεκτρονικές διαφημιστικές πινακίδες στην Times Square της Νέας Υόρκης, στη Βοστώνη και στο Σικάγο.

Το πρότζεκτ, με την επωνυμία «Μηνύματα για την Πόλη» -συνεργασία της Times Square Arts, του μουσείου Poster House, του περιοδικού Print και της συλλογικότητας For Freedoms-, εγκαινιάστηκε στις 17 Απριλίου σε διαφημιστικές πινακίδες και στα πέντε δημοτικά διαμερίσματα της Νέας Υόρκης, και τώρα περνάει σε δεύτερη φάση: συμμετοχή στο πρότζεκτ δήλωσαν οι Jenny Holzer, Carrie Mae Weems και Duke Riley, με την Weems να δημιουργεί έργο που μιλά για τη δυσανάλογη επίπτωση του κορονοϊού στις κοινότητες των Αφροαμερικανών και το έργο του Riley να αποτίει φόρο τιμής στις νοσοκόμες (ο ίδιος ο καλλιτέχνης προσφάτως αποθεραπεύτηκε από την Covid-19).

Τα έργα που προβάλλονται δεν είναι απλά και μόνον αναγνώριση της προσφοράς όσων είναι στην πρώτη γραμμή. Εμφανίζονται σε σημεία – κάποτε, πολυσύχναστα – των πόλεων, σημεία στα οποία σήμερα συχνάζουν εργαζόμενοι στα μέσα μεταφοράς, οδοκαθαριστές, ντελιβεράδες και εργαζόμενοι σε καταστήματα τροφίμων, η πλειονότητα των οποίων είναι μετανάστες.

Μια σειρά εταιρειών έχουν δωρίσει για το πρότζεκτ διαφημιστικό χώρο στις ηλεκτρονικές πινακίδες τους στην Times Square. Xάρη στη μη κερδοσκοπική διαφημιστική οργάνωση F.Y.eye, τα έργα θα προβληθούν επίσης σε οθόνες σε γηροκομεία, κλινικές και σημεία διανομής τροφίμων σε έχοντες ανάγκη. Στη Βοστώνη και το Σικάγο, τα έργα θα φιλοξενηθούν σε ηλεκτρονικές διαφημιστικές πινακίδες της JCDecaux.