To efood έχει αποστολή αγάπης

O κοινωνικός απολογισμός του έτους αναδεικνύει την κουλτούρα προσφοράς του efood προς την κοινωνία και το περιβάλλον.

Το efood, ως αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητα μας,, σχεδιάζει σταθερά και υλοποιεί ένα διευρυμένο πρόγραμμα κοινωνικών δράσεων, στηρίζοντας με συνέπεια όλους όσοι το έχουν ανάγκη. Σε αυτό το πλαίσιο γεννήθηκε το Love Delivered και εκφράζει το αίσθημα ευθύνης της εταιρείας απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον.

Τον Σεπτέμβριο του 2019, για πρώτη φορά το efood προσκαλεί τους χρήστες της πλατφόρμας να συνεισφέρουν σε επιλεγμένους σκοπούς συμβάλοντας με το ποσό που επιθυμούν στις παραγγελίες τους. Μέσα σε αυτόν τον ένα χρόνο, η εταιρεία εστίασε σε πρωτοβουλίες που γεννούν οι ανάγκες των τοπικών κοινωνιών. Με τη συνεισφορά όλων εσάς στήριξε το έργο της ένωσης «Μαζί για το Παιδί», αλλά στάθηκε και κοντά σε ανθρώπους τη στιγμή που οι φωτιές και οι πλημμύρες τους έκαναν ευάλωτους. Φυσικά η αποστολή αγάπης δεν σταμάτησε εκεί. Από τις πρώτες μέρες που ο COVID-19 εμφανίστηκε στη χώρα μας ήξερε ότι χρειάζεται να προσφέρει, εστιάζοντας στην προσπάθεια ενίσχυσης του νοσοκομειακού εξοπλισμού και της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης αλλά και στη στήριξη όλων των ανθρώπων που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή.

Και όλα αυτά γιατί για το efood η εταιρική υπευθυνότητα δεν είναι απλά μια υποχρέωση που περιορίζεται σε δύσκολες περιόδους, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας όλων με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας.

Κάθε δωρεά από εσένα είναι βοήθεια για όλους! #LoveDelivered

Πηγή: iefimerida.gr