Grey Athens | Panadol Extra | Καμπάνια

H Grey Athens υπογράφει τη νέα καμπάνια της GSK για το Panadol Extra, την 4η κατά σειρά ιστορία δυνατών ανθρώπων στο πλαίσιο της ίδιας καμπάνιας. Πρωταγωνίστρια αυτή τη φορά είναι η Μαριάννα Πέππα και η οργάνωσή της «Δείπνο Αγάπης».

H Mαριάννα Πέππα ανήκει σε αυτή τη ξεχωριστή κατηγορία ανθρώπων που ξεπερνούν τους δικούς τους πόνους προκειμένου να βοηθήσουν αυτούς που έχουν πραγματικά ανάγκη. Έτσι, με την ομάδα των εθελοντών της που απαρτίζουν το «Δείπνο Αγάπης» κάθε Τρίτη και Πέμπτη, διανέμουν έτοιμο φαγητό και είδη πρώτης ανάγκης σε 250 αστέγους της Αθήνας. Η καμπάνια ξεκίνησε με τηλεοπτική ταινία και εξελίχθηκε στα digital/social media με ειδικά διαμορφωμένο περιεχόμενο. Η παραγωγή έγινε από τη Movielab, με σκηνοθέτη τον Γιώργο Ζώη.

Πηγή: marketingweek.gr