Προστασία, επιβράβευση, προσφορά: Πώς η Lidl Ελλάς «απαντά» στον Covid-19

Στη δοκιμασία που έφερε η πανδημία κάθε επιχείρηση ανταποκρίθηκε δίνοντας το δικό της παράδειγμα. Για τις εταιρείες που εκ των πραγμάτων αναγκάστηκαν να «επιχειρούν» σε πλήρη κανονικότητα, το στοίχημα ήταν δύσκολο. Απαιτήθηκε να διασφαλίσουν την ασφάλεια του προσωπικού, αλλά και των πελατών τους, σε ένα σύνθετο περιβάλλον με την παρουσία πλήθους πολιτών, όπως συνέβη και εξακολουθεί να συμβαίνει στα super markets. Είναι ο κλάδος στον οποίο διακρίθηκε η Lidl Ελλάς.

Ο μεγάλος όμιλος του λιανεμπορίου, κέρδισε το στοίχημα επιτυγχάνοντας ένα άριστο record ασφαλείας, αλλά προχωρώντας και ένα βήμα πιο κάτω, με τον σχεδιασμό μιας σειράς κινήσεων που διευρύνουν το κοινωνικό του αποτύπωμα και αντανακλούν την αντίληψη της προσφοράς που ενσωματώνει στο εταιρικό του DNA.

Απέναντι στις σαρωτικές επιπτώσεις που έφερε ο Covid-19 στη λειτουργία της, η Lidl Ελλάς αντέδρασε άμεσα, επιδεικνύοντας ταχύτατα αντανακλαστικά. Προχώρησε στην εφαρμογή μιας σειράς μέτρων για να ανταπεξέλθει στα νέα δεδομένα, τόσο της επιχειρησιακής της καθημερινότητας όσο και στην κατεύθυνση στήριξης των καταναλωτών και της κοινωνίας.

Από τις πρώτες ώρες του ξεσπάσματος της πανδημίας, η Lidl Ελλάς συνέστησε μια ειδική ομάδα Διαχείρισης Κρίσης. Μέσω αυτής, ενεργοποίησε διαδικασίες που είχαν σχεδιαστεί για τη μέγιστη ασφάλεια εργαζομένων και καταναλωτών, ακολουθώντας ταυτόχρονα όλα τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας. Παράλληλα προχώρησε άμεση στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών της, επιτυγχάνοντας την ελαχιστοποίηση των επαφών, όπου ήταν δυνατόν.

Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία αντέδρασε με επιτυχία και συνεχίζει να αντιδρά άμεσα σε κάθε νέα πρόκληση, θωρακίζοντας όλους τους χώρους εργασίας και προστατεύοντας την υγεία όλων. Παράλληλα, χάρη στην άρτια οργάνωση και το εκπαιδευμένο προσωπικό η Lidl Ελλάς, κατάφερε να ανταποκριθεί με επιτυχία και στις αυξημένες ανάγκες και απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού όλο αυτό το δύσκολο διάστημα.

Σημαντική συνεισφορά στην προσπάθεια αυτή, είχαν βέβαια οι εργαζόμενοι της εταιρείας, που επέδειξαν τον καλύτερό τους εαυτό. Παρέχοντας τα υψηλότερα επίπεδα επαγγελματικής απόδοσης, με συνέπεια, αποτελεσματικότητα και πάθος. Για το λόγο αυτό, η διοίκηση του ομίλου σε ένδειξη ελάχιστης ανταμοιβής για την επιβράβευση της προσπάθειάς τους, προχώρησε σε επιπρόσθετες παροχές, συνολικού ύψους 6 εκατ. ευρώ, προς όλους τους εργαζομένους της, ανεξαρτήτως βαθμίδας.

Την ίδια στιγμή, αντανακλώντας τη φιλοσοφία της, σε μια περίοδο που πολλές επιχειρήσεις κλείνουν ή λειτουργούν με μειωμένο προσωπικό, η Lidl Ελλάς προχώρησε σε νέες προσλήψεις προσωπικού, συμβάλλοντας στην καταπολέμηση της ανεργίας.

Σημαντική όμως είναι και η κοινωνική και υγειονομική προσφορά της εταιρείας. Στο πλαίσιο της μάχης κατά του Covid-19:

– Διέθεσε 100.000 ευρώ για την κάλυψη επειγόντων αναγκών του Εθνικού Συστήματος Υγείας της χώρας.

– Στήριξε Δήμους με αυξημένα ή περιοριστικά μέτρα, αλλά και πληθώρα ΜΚΟ προσφέροντας τρόφιμα μακράς διάρκειας και είδη πρώτης ανάγκης.

– Δώρισε 50.000 μάσκες στην Περιφέρεια Αττικής, 120.000 μάσκες στο Υπουργείο Παιδείας για τις Πανελλαδικές εξετάσεις, αλλά και σύγχρονο εξοπλισμό πληροφορικής στον Δήμο Λειψών και στο Σχολείο 18 Άνω για άμεση αξιοποίηση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών.

– Στήριξε τους πληγέντες στην Εύβοια συμβάλλοντας στην κάλυψη βασικών αναγκών 200 οικογενειών, αλλά και τους πληγέντες από την κακοκαιρία «Ιανός» με προϊόντα αξίας 50.000€.

Παρέχοντας έμπρακτα υποστήριξη σε ομάδες που έχουν ανάγκη, δίνοντας καθημερινά τη μάχη για την προστασία των πελατών και των εργαζομένων της, αλλά και αναγνωρίζοντας το ρόλο του ανθρώπινου δυναμικού της στις κρίσιμες συνθήκες της πανδημίας, η Lidl Ελλάς αναδεικνύει μια ξεχωριστή εταιρική κουλτούρα. Και μία φιλοσοφία που την κατατάσσει ανάμεσα στους ομίλους με τη μεγαλύτερη εταιρική υπευθυνότητα στη μάχη κατά του κορωνοϊού.

Πηγή: liberal.gr