COSMOTE: Έκανε τη διαφορά στην εταιρική κοινωνική ευθύνη

Οι καταστροφικές πυρκαγιές σε περιοχές της χώρας κινητοποίησε άμεσα τη διοίκηση της COSMOTE, η οποία με διαδικασίες εξπρές, έσπευσε να διευκολύνει τους πυρόπληκτους συνδρομητές της από την πρώτη στιγμή. Η εταιρεία στπ πλαίσιο του εξαιρετικού προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, στήηρίζει τους συνδρομητές της στην Αττική, την Εύβοια, τη Μεσσηνία, την Αχαΐα, τη Λακωνία και την Κω με 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα και δωρεάν 15GB για χρήση Internet από το κινητό, καθώς και τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής, οικιακούς και εταιρικούς,-έως και την προσεχή Πέμπτη 19 Αυγούστου. Επιπλέον, για τη διευκόλυνση των συνδρομητών της, η COSMOTE ανέστειλε έως και τις 06/09/2021 κάθε διαδικασία για -οριστική ή προσωρινή- φραγή για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και συνδρομητικής τηλεόρασης στις εν λόγω περιοχές. Από την πρώτη στιγμή, τεχνικοί του Ομίλου ΟΤΕ κινητοποιήθηκαν προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα κατά τόπους προβλήματα στη λειτουργία των δικτύων σταθερής και κινητής και η ανταπόκριση των συνεργείων ήταν άμεση και μάλιστα μέσα από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες.

Πηγή: lykavitos.gr