DKNY: Αποκαλύπτει μια νέα ψηφιακή εκδοχή του εμβληματικού της Logo για φιλανθρωπικό σκοπό

H DKNY θα δημοπρατήσει το πρώτο της NFT με το νέο logo, με σκοπό να βοηθήσει το American Nurses Foundation.

Η DKNY ασχολείται με την ψηφιακή καινοτομία και τον μοντέρνο σχεδιασμό για περισσότερα από 30 χρόνια.

Όντας μια από τις πρώτες μάρκες μόδας που χρησιμοποίησε το ηλεκτρονικό εμπόριο στα τέλη της δεκαετίας του ’90, μέχρι το viral λογαριασμό DKNY PR στο Twitter και τη δημιουργία διαφόρων style-focused εφαρμογών για κινητά, είναι φυσικό επακόλουθο η DKNY να ξεπεράσει τα όρια του φυσικού κόσμου και να εισέλθει σε έναν καθαρά ψηφιακό χώρο για την κυκλοφορία του νέου logo της μάρκας, ως non-fungible token (NFT). Πρόκειται για αντικείμενα τα οποία υπάρχουν μόνο ψηφιακά και θεωρούνται συλλεκτικά καθώς δεν διαθέτουν άλλο αντίγραφο στον κόσμο (NFT, non-fungible token – μη ανταλλάξιμο στοιχείο).

Για να αναδείξει το λανσάρισμα αυτό, η DKNY θα δημοπρατήσει το πρώτο της NFT με το νέο logo, με σκοπό να βοηθήσει το American Nurses Foundation (μη κερδοσκοπικός, φιλανθρωπικός οργανισμός της Αμερικανικής Ένωσης Νοσηλευτών) και μαζί με αυτό, να επιτύχει κάτι πρωτοποριακό για την βιομηχανία της μόδας – την ευκαιρία απόκτησης μιας μοναδική εικονογραφίας σε μία από τις πιο αναγνωρισμένες εμπορικά μάρκες παγκοσμίως.

Το νέο αυτό logo, είναι εμπνευσμένο από την γνωστή τοιχογραφία της DKNY που υπήρχε για περισσότερο από μια δεκαετία στην οδό Χιούστον στην πόλη της Νέας Υόρκης και αποτυπώνει την «Πόλη που δεν κοιμάται» σε όλη τη δόξα της, χρησιμοποιώντας τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης (A.I). Μέσα σε αυτό το πρωτότυπο έργο, τα πιο γνωστά ορόσημα της πόλης ζωντανεύουν με εντυπωσιακή ταχύτητα, μαζί με ένα ηχητικό τοπίο από αναφορές ειδήσεων, νοσταλγικές φωνές ραδιοφώνου και μαρτυρίες για όλα εκείνα που κάνουν τη Νέα Υόρκη το κέντρο του σύμπαντος.

Είτε πρόκειται για μια βόλτα κάτω από τα μαγευτικά φώτα της Times Square, για μια βόλτα με το ποδήλατο σε μια πολυσύχναστη λεωφόρο, είτε για τζόκινγκ στο East River Greenway, η πόλη και οι άνθρωποί της βρίσκονται πάντα σε συνεχή κίνηση και συχνά αποτελούν μία θολή εικόνα για εκείνους που στέκονται ακίνητοι. Το NFT DKNY logo, είναι ένας φόρος τιμής σε αυτό το γρήγορο πνεύμα, αλλά και στη γενέτειρα της μάρκας, ένα μέρος που προσφέρει συνεχώς απεριόριστη έμπνευση και δυναμική.


«Είμαστε ενθουσιασμένοι που η DKNY θα λανσάρει το νέο μας logo, μέσα από αυτή τη μορφή τέχνης. Η ψηφιακή τέχνη αναδεικνύει τον ισχυρό δεσμό της μάρκας με τη Νέα Υόρκη με έναν μοναδικό τρόπο και την ωθεί σε αυτόν τον ψηφιακό χώρο με το πρώτο μας NFT ».

— Jeffrey Goldfarb, Executive Vice President of G-III Apparel Group, parent company of DKNY

Το NFT δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Obvious, που εδρεύει στο Παρίσι, την ομάδα που δημιούργησε το πρώτο έργο τέχνης τεχνητής νοημοσύνης και πουλήθηκε σε μεγάλο οίκο δημοπρασιών. Η Οbvious είναι πρωτοπόρα στην ψηφιακή τέχνη και στην επανάσταση των NFT, με στόχο να διερευνήσει τις δημιουργικές ικανότητες της τεχνητής νοημοσύνης.

Η δημοπρασία θα γίνει αποκλειστικά στο Rad, μια πρωτοποριακή αγορά NFT από την εταιρεία ψυχαγωγίας και blockchain τεχνολογίας, την Little Star. Οι συνεργάτες της εταιρείας, μεταξύ άλλων, είναι παγκόσμιες μάρκες όπως οι: Disney, Sony, Complex και Showtime. Η σελίδα δημοπρασίας του “DKNY Logo” της Rad, θα δώσει την ευκαιρία στους υποψήφιους αγοραστές, αλλά και στους θεατές, να δουν σε προεπισκόπηση το NFT logo προτού το ψηφιακό σφυρί κλείσει τη δημοπρασία.

«Τα NFT έχουν αλλάξει τον τρόπο σκέψης μας για το ψηφιακό περιεχόμενο και τη χρήση του στην τέχνη, τις ταινίες και πολλά άλλα. Είναι τιμή μας που η DKNY, μια ιστορική μάρκα στην αμερικανική μόδα, επέλεξε την Rad για συνεργάτη δημοπρασίας. Η τόλμη τους να ξεπεράσουν τα όρια του τι είναι ένα NFT με το νέο τους logo, έρχεται σε πλήρη ευθυγράμμιση με την επιθυμία μας να γίνουμε μια πρωτοποριακή αγορά ψηφιακών προϊόντων».

— Vanessa Kincaid, Chief Brand Officer, Rad

Παρόλο που το κύκλωμα δημοπρασιών NFT έχει γοητεύσει τον κόσμο με τιμές-ρεκόρ και ιστορίες επιτυχίας μέσα σε μια νύχτα, η DKNY θα χρησιμοποιήσει αυτή την ιστορική στιγμή για να προσφέρει στον κόσμο. Το 100% των καθαρών εσόδων της δημοπρασίας θα δοθούν στο The American Nurses Foundation Coronavirus Response Fund for Nurses. To πρόγραμμα δημιουργήθηκε την Άνοιξη του 2020 και διέθεσε εκατομμύρια για την άμεση οικονομική ενίσχυση των νοσηλευτών πρώτης γραμμής. Το πρόγραμμα συνεχίζεται και το 2021, ενώ επικεντρώνεται στην παροχή ψυχολογικής υποστήριξης σε νοσηλευτές που το έχουν ανάγκη.

«Καθ ‘όλη τη διάρκεια της πανδημίας, οι νοσηλευτές βρίσκονταν στην πρώτη γραμμή παρέχοντας φροντίδα σε όσους νόσησαν από τον COVID-19, παραμένοντας θαρραλέοι και ψύχραιμοι ακόμη και τις πιο δύσκολες ημέρες. Είναι τιμή της DKNY να υποστηρίζει το American Nurses Foundation».

— Jeffrey Goldfarb, Executive Vice President of G-III Apparel Group, parent company of DKNY

Για περισσότερα από 30 χρόνια, η DKNY έχει ενσωματώσει ένα ξεχωριστό και ομαδικό πνεύμα, με το συλλογικό μήνυμα «Ας το κάνουμε δικό μας» (let’s make it ours). Σε συνδυασμό με τη δέσμευση της μάρκας για τεχνολογική καινοτομία και πειραματισμό, η δημοπρασία DKNY NFT μας προσκαλεί να το «κάνουμε δικό μας».

Η δημοπρασία θα ανοίξει την 1η Σεπτεμβρίου 2021 στον ιστότοπο dkny.rad.live, ενώ το ανανεωμένο λογότυπο της DKNY κοσμεί πλέον όλα τα δημιουργικά του brand, τα ρούχα και τα αξεσουάρ.

Δείτε το NFT λογότυπο της DKNY:

Πηγή: businessnews.gr