BTS: Eίναι η πρώτη μπάντα στην ιστορία της K-pop που μίλησε στον ΟΗΕ

Το γκρουπ αποτελείται από επτά αγόρια με τον μεγαλύτερο από όλους να είναι μόλις 24 ετών…

Από την Αμερική στη Πολωνία και από την Κίνα στη Βραζιλία το κορεάτικο συγκρότημα BTS κατακτάει τον κόσμο έχοντας κατακτήσει την κορυφή των iTunes σε 73 χώρες. Είναι ένας άθλος για τους πιτσιρικάδες από τη μακρινή Ασία που έγραψαν ιστορία ως η πρώτη K-pop μπάντα που μίλησε στον ΟΗΕ για το μανιφέστο μιας ιδανικής νέας γενιάς.

Τον περασμένο Νοέμβριο, οι BTS ξεκίνησαν την εκστρατεία «Love Myself» σε συνεργασία με την UNICEF, βασισμένη στην πεποίθησή τους ότι «η αληθινή αγάπη ξεκινάει πρώτα από την αγάπη προς τον εαυτό μας» όπως είπε ο RM στην ομιλία του. Η εκστρατεία στοχεύει στην ευαισθητοποίηση «ενάντια στη βία σε βάρος παιδιών και εφήβων σε όλο τον κόσμο, με την ελπίδα να γίνει ο κόσμος ένα καλύτερο μέρος μέσα από τη μουσική». Μέχρι τώρα για τους σκοπούς της εκστρατείας έχει συγκεντρωθεί ένα εκατομμύριο δολάρια.

Η παρουσία τους στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ φέτος ήταν σημαντική, δεδομένης της ημερήσιας διάταξης της Συνόδου, η οποία ήταν «η ενίσχυση του διαλόγου με τους νέους για τη συμμετοχή τους στην πρόληψη συγκρούσεων και την οικοδόμηση ειρήνης», σύμφωνα με την ιστοσελίδα του ΟΗΕ.

H πρωτοβουλία «Generation Unlimited» εντάσσεται στη στρατηγική του ΟΗΕ «Νεολαία 2030» και έχει ως στόχο να διασφαλίσει ότι κάθε παιδί ή νέος θα έχει πρόσβαση στην εκπαίδευση, τη μάθηση, την κατάρτιση ή την απασχόληση έως το 2030.

Η «Generation Unlimited» ενώνει επιχειρήσεις, κυβερνήσεις, οργανισμούς και νέους ώστε να δημιουργήσουν καινούριους τρόπους αντιμετώπισης τριών προκλήσεων: την πρόσβαση στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την απόκτηση δεξιοτήτων απασχόλησης και την ενδυνάμωση, ιδιαίτερα των κοριτσιών.

Η ομιλία των BTS που προβλήθηκε από τον λογαριασμό της UNICEF στο Twitter έγινε viral στα social media με περισσότερα από 148.000 retweets και 254.000 likes.

“Αυτό που τους κάνει να ξεχωρίζουν είναι η χρήση που κάνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με αυτό τον τρόπο έρχονται πιο κοντά με τους φαν” ανέφερε ο Herman.

Για αρκετούς φαν της Kpop ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, το διαδίκτυο αποτελεί το μόνο μέσο με το οποίο μπορούν να παρακολουθούν τα αγαπημένα τους kpop idols.

“Το συγκρότημα αυτό μέσω του Twitter επικοινωνεί με τους φαν και τους ενημερώνει καθημερινά για τις δραστηριότητες ενώ δημοσιεύουν πολλές φωτογραφίες τους” αναφέρει ο Herman.