Πρωταθλήτρια ενόργανης με σύνδρομο Down γίνεται μοντέλο και εμπνέει κάθε γυναίκα

Η κοινωνία μας σίγουρα δεν αντιμετωπίζει τους ανθρώπους με σύνδρομο Down το ίδιο όπως πριν 50 χρόνια.

Μπαίνουν σε πανεπιστήμια, εργάζονται κανονικά, γίνονται αθλητές, ακόμη και μοντέλα. Η βιομηχανία της μόδας διαβάζει την ανάγκη των ανθρώπων με κινητικά ή νοητικά προβλήματα να εκπροσωπούνται στις πασαρέλες ή τις διαφημίσεις και ανοίγει όλο και πιο συχνά τις πόρτες του μόντελινγκ σε ανθρώπους που δεν πληρούν τα κλασικά κριτήρια. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι δεν έχουμε πολύ δρόμο ακόμη μπροστά μας μέχρι τα άτομα με ειδικές ανάγκες να νιώθουν ισότιμα μέλη της κοινωνίας μας. Ιστορίες όμως όπως αυτή της Chelsea Werner μας κάνουν σίγουρα πιο αισιόδοξους.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

THANK YOU! #lafw #artheartsfashion for including me in this amazing show for such a great cause! @luluetgigi #lafwss17 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Chelsea Werner (@showtimewerner) στις

Η Chelsea Werner από το Danville της Καλιφόρνια γεννήθηκε με σύνδρομο Down, το πιο συχνό χρωμοσωμικό ελάττωμα που καθυστερεί την φυσική και νοητική εξέλιξη ενός ανθρώπου. Ξεκίνησε την ενόργανη στην ηλικία των 4 για να ενδυναμώσει τους μύες της. Φάνηκε όμως από νωρίς ότι είχε μεγάλο ταλέντο κι αυτό την οδήγησε να κερδίσει 2 παγκόσμια πρωταθλήματα και 4 παρολυμπιακούς αγώνες.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

So exciting to have my first meet of 2019 yesterday 💕 My teammates and I took First Place 🥇🏆

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Chelsea Werner (@showtimewerner) στις


Σήμερα, η Chelsea είναι μοντέλο του διεθνούς πρακτορείου μόδας WeSpeak, το οποίο ενθαρρύνει τους ανθρώπους να αγαπούν τον εαυτό τους και το σώμα τους. Η Chelsea πιστεύει ότι οι άνθρωποι με σύνδρομο Down δεν εκπροσωπούνται επαρκώς σε πολλούς τομείς, και η μόδα είναι ένας από αυτούς. Η ίδια εξηγεί ότι τα επιτεύγματα των ατόμων με σύνδρομο Down θα έπρεπε να εμπνέουν τον κόσμο της μόδας.

Μοντέλο πλέον του πρακτορείου We Speak, η Chelsea περπάτησε στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης, πρωταγωνίστησε στην καμπάνια του H&M και έγινε εξώφυλλο στην Teen Vogue. Έχει πάνω από 150.000 ακόλουθους στο Instagram και ελπίζει η καριέρα της στο μόντελινγκ να εμπνεύσει κι άλλους ανθρώπους να νιώσουν καλά με τον εαυτό τους και να κυνηγήσουν τα όνειρά τους.