Sign in
  • ΓΙΑ ΕΜΑΣ
    • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
  • ΝΕΑ
    • BLOG
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΙΔΡΥΜΑΤΑ – ΜΚΟ – CSR
  • ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
  • VIDEO
  • GALLERY
Sign in
Welcome!Log into your account
Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Password recovery
Ανακτήστε τον κωδικό σας
Αναζήτηση
Sign in
Καλωσήρθατε! Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
Forgot your password? Get help
Password recovery
Ανακτήστε τον κωδικό σας
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σταλθεί με e-mail σε εσάς.
Dynami tis Prosforas
  • ΓΙΑ ΕΜΑΣ
    • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
  • ΝΕΑ
    • BLOG
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΙΔΡΥΜΑΤΑ – ΜΚΟ – CSR
  • ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
  • VIDEO
  • GALLERY
Αρχική BREAKING NEWS Το “αυγό του Instagram” προχώρησε σε διαφήμιση για καλό σκοπό
  • BREAKING NEWS
  • NEWS

Το “αυγό του Instagram” προχώρησε σε διαφήμιση για καλό σκοπό

7 Φεβρουαρίου, 2019
Share
Facebook
Twitter
Google+
Pinterest

    Το αυγό του παγκόσμιου ρεκόρ στο Instagram, με τους 10 εκατομμύρια followers και τα πάνω από 52 εκατομμύρια likes, χρησιμοποίησε τη φήμη του για καλό σκοπό.

    Σε συνεργασία με το τηλεοπτικό δίκτυο Hulu, εμφανίστηκε σε διαφήμιση του διάσημου αθλητικού γεγονότος Super Bowl και προώθησε την ευαισθητοποίηση για την ψυχική υγεία, ιδιαίτερα όταν αυτή σχετίζεται με τα κοινωνικά μέσα.

    “Πρόσφατα έχω αρχίσει να σπάω…η πίεση των social media έχει αρχίσει και με ενοχλεί”, λέει η λεζάντα καθώς το αυγό αρχίζει να σπάει. “Εάν αγωνίζεστε κ εσείς, μιλήστε σε κάποιον.”Το αυγό γίνεται και πάλι ολόκληρο, εμφανίζοντας μια σύνδεση με την ιστοσελίδα της Αμερικανικής Ψυχικής Υγείας.

    Πριν από την αποκάλυψη της διαφήμισης, οι New York Times αποκάλυψαν τον δημιουργό του αυγού τον Chris Godfrey, 29χρονο διαφημιστή από το Λονδίνο. Μαζί με δύο φίλους του, την Alissa Khan-Whelan και τον C.J. Brown, δημιούργησαν το αυγό (γνωστό ως “Eugene”) ως πρόκληση για να νικήσει το ρεκόρ των Instagram “likes” που κατείχε η Kylie Jenner. Η ομάδα παρατήρησε τότε ότι οι περισσότεροι οπαδοί του Ευγένιου ήταν οι νεότεροι χρήστες του Instagram. “Στα σχολεία άρχισε να εξαπλώνεται. Είχε εξαπλωθεί μέσα από τις παιδικές χαρές”, δήλωσε ο Godfrey στο NYT.

    Ένας λογαριασμός στο Instagram με πάρα πολλούς ακολούθους μπορεί να αξίζει πολλά χρήματα, σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι και 10 εκατομμύρια δολάρια στην περίπτωση του αυγού. Δεδομένου του μεγάλου αριθμού των παιδιών που εκτίθενται στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι η ομάδα επέλεξε να προωθήσει ένα θετικό μήνυμα. “Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το #TalkingEgg για την προβολή του #althhealth απόψε“, τουίταρε το Mental Health of America. «Το κάνατε για τον 1 στους 5 Αμερικανούς που ζουν με ένα πρόβλημα ψυχικής υγείας»

    Δείτε το βίντεο:

     

    • ΕΤΙΚΕΤΕΣ
    • 52 εκατομμύρια likes
    • Chris Godfrey
    • followers
    • Instagram
    • Kylie Jenner
    • Super Bowl
    • αυγό
    • βίντεο
    • διαφήμιση
    Share
    Facebook
    Twitter
    Google+
    Pinterest
      Προηγούμενο άρθροΤο Ίδρυμα Λάτση και η ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ συμπράττουν για την υγεία
      Επόμενο άρθροΑντώνης Καμπουράκης: «Υπέρτατη αξία η εθελοντική προσφορά»
      Anastasios Dafnis

      ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ

      BREAKING NEWS

      Yes I Do – Catwalk: Ελληνίδες celebrities φόρεσαν νυφικά για καλό σκοπό

      BREAKING NEWS

      Το International Foundation for Greece (IFG) και ο Κωστής Γεωργίου προβαίνουν σε μία καλλιτεχνική σύμπραξη κοινωφελούς χαρακτήρα σε συνεργασία με τον οίκο τέχνης

      BREAKING NEWS

      Δωρεά σκαφών κανόε καγιάκ – κωπηλασίας σε ΝΟΧ, ΝΑΟΣ

      MOST POPULAR

      Υποστήριξη των Προσκόπων προς τους πληγέντες στην Εύβοια

      14 Αυγούστου, 2020

      «I γαβ U»: Κάθε φορά που πίνετε Coffee Lab, βοηθάτε ένα...

      6 Φεβρουαρίου, 2022

      Φιλανθρωπικό Bazaar βιβλίου από το 1ο Δημοτικό Σχολείο στην κεντρική πλατεία...

      26 Μαρτίου, 2022

      Πολιτιστικό Κέντρο για τις ευπαθείς ομάδες απέκτησε η Λάρισα

      28 Οκτωβρίου, 2021
      Φόρτωση περισσοτέρων

      HOT NEWS

      BREAKING NEWS

      Δωρεά του ΠΕΙΦΑΣΥΝ και των Φαρμακοποιών του Κόσμου στους Γιατρούς Καρδιάς

      BREAKING NEWS

      Κοντά στους πάσχοντες η Μητρόπολη μέσω της Τράπεζας Τροφίμων και Ρουχισμού

      BREAKING NEWS

      ΑΝΩΓΕΙΑ: Με δωρεά η αντικατάσταση των ζημιών

      BREAKING NEWS

      Ο Εθελοντισμός στην Ελλάδα της Κρίσης: Διαδικτυακή εσπερίδα από την HELPHELLAS...

      "Το 2012 ξεκίνησε η εκδοτική μας προσπάθεια με το πρώτο ετήσιο λεύκωμα "Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ". Σήμερα η "ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ" μεγαλώνει και γίνεται ηλεκτρονική εφημερίδα. Το νέο ειδησεογραφικό site είναι στον αέρα και σας προσκαλεί να το ακολουθήσετε στο ενημερωτικό του ταξίδι με σκοπό να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο. Καλώς σας βρήκαμε!"
      Επικοινωνία: info@dinamiprosforas.gr

      Δείτε επίσης:

      • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
      • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
      © Dinami prosforas 2018. All rights reserved. Designed by Melon Advertising
      ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

      Συνεχίζονται οι στειρώσεις αδέσποτων ζώων στη Λάρισα

      5 Νοεμβρίου, 2021

      Δωρεά 7 απινιδωτών από τα “Ελληνικά Γαλακτοκομεία” σε σχολεία των Τρικάλων

      21 Οκτωβρίου, 2021
      Edit with Live CSS
      Save
      Write CSS OR LESS and hit save. CTRL + SPACE for auto-complete.