Sign in
  • ΓΙΑ ΕΜΑΣ
    • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
  • ΝΕΑ
    • BLOG
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΙΔΡΥΜΑΤΑ – ΜΚΟ – CSR
  • ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
  • VIDEO
  • GALLERY
Sign in
Welcome!Log into your account
Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Password recovery
Ανακτήστε τον κωδικό σας
Αναζήτηση
Sign in
Καλωσήρθατε! Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
Forgot your password? Get help
Password recovery
Ανακτήστε τον κωδικό σας
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σταλθεί με e-mail σε εσάς.
Dynami tis Prosforas
  • ΓΙΑ ΕΜΑΣ
    • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
  • ΝΕΑ
    • BLOG
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΙΔΡΥΜΑΤΑ – ΜΚΟ – CSR
  • ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
  • VIDEO
  • GALLERY
Αρχική BREAKING NEWS Το “αυγό του Instagram” προχώρησε σε διαφήμιση για καλό σκοπό
  • BREAKING NEWS
  • NEWS

Το “αυγό του Instagram” προχώρησε σε διαφήμιση για καλό σκοπό

7 Φεβρουαρίου, 2019
Share
Facebook
Twitter
Google+
Pinterest

    Το αυγό του παγκόσμιου ρεκόρ στο Instagram, με τους 10 εκατομμύρια followers και τα πάνω από 52 εκατομμύρια likes, χρησιμοποίησε τη φήμη του για καλό σκοπό.

    Σε συνεργασία με το τηλεοπτικό δίκτυο Hulu, εμφανίστηκε σε διαφήμιση του διάσημου αθλητικού γεγονότος Super Bowl και προώθησε την ευαισθητοποίηση για την ψυχική υγεία, ιδιαίτερα όταν αυτή σχετίζεται με τα κοινωνικά μέσα.

    “Πρόσφατα έχω αρχίσει να σπάω…η πίεση των social media έχει αρχίσει και με ενοχλεί”, λέει η λεζάντα καθώς το αυγό αρχίζει να σπάει. “Εάν αγωνίζεστε κ εσείς, μιλήστε σε κάποιον.”Το αυγό γίνεται και πάλι ολόκληρο, εμφανίζοντας μια σύνδεση με την ιστοσελίδα της Αμερικανικής Ψυχικής Υγείας.

    Πριν από την αποκάλυψη της διαφήμισης, οι New York Times αποκάλυψαν τον δημιουργό του αυγού τον Chris Godfrey, 29χρονο διαφημιστή από το Λονδίνο. Μαζί με δύο φίλους του, την Alissa Khan-Whelan και τον C.J. Brown, δημιούργησαν το αυγό (γνωστό ως “Eugene”) ως πρόκληση για να νικήσει το ρεκόρ των Instagram “likes” που κατείχε η Kylie Jenner. Η ομάδα παρατήρησε τότε ότι οι περισσότεροι οπαδοί του Ευγένιου ήταν οι νεότεροι χρήστες του Instagram. “Στα σχολεία άρχισε να εξαπλώνεται. Είχε εξαπλωθεί μέσα από τις παιδικές χαρές”, δήλωσε ο Godfrey στο NYT.

    Ένας λογαριασμός στο Instagram με πάρα πολλούς ακολούθους μπορεί να αξίζει πολλά χρήματα, σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι και 10 εκατομμύρια δολάρια στην περίπτωση του αυγού. Δεδομένου του μεγάλου αριθμού των παιδιών που εκτίθενται στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι η ομάδα επέλεξε να προωθήσει ένα θετικό μήνυμα. “Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το #TalkingEgg για την προβολή του #althhealth απόψε“, τουίταρε το Mental Health of America. «Το κάνατε για τον 1 στους 5 Αμερικανούς που ζουν με ένα πρόβλημα ψυχικής υγείας»

    Δείτε το βίντεο:

     

    • ΕΤΙΚΕΤΕΣ
    • 52 εκατομμύρια likes
    • Chris Godfrey
    • followers
    • Instagram
    • Kylie Jenner
    • Super Bowl
    • αυγό
    • βίντεο
    • διαφήμιση
    Share
    Facebook
    Twitter
    Google+
    Pinterest
      Προηγούμενο άρθροΤο Ίδρυμα Λάτση και η ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ συμπράττουν για την υγεία
      Επόμενο άρθροΑντώνης Καμπουράκης: «Υπέρτατη αξία η εθελοντική προσφορά»
      Anastasios Dafnis

      ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ

      BREAKING NEWS

      Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

      BREAKING NEWS

      Οι παλαίμαχοι του Παναιτωλικού αγωνίστηκαν για φιλανθρωπικό σκοπό στην Κέρκυρα

      BREAKING NEWS

      Παιδιά: Ο εθελοντισμός ενισχύει την υγεία και την ευεξία τους, λέει νέα έρευνα

      MOST POPULAR

      Ο Eddie Van Halen άφησε πάνω από 1 εκατ. δολάρια σε...

      27 Απριλίου, 2022

      ΟΧΙ στη βία κατά των γυναικών. Πολλοί πρωταγωνιστές με «όχημα» τη...

      15 Οκτωβρίου, 2020

      Μπισκότο Αγάπης για Καλό Σκοπό

      8 Δεκεμβρίου, 2021

      Ρέθυμνο: Έργα τέχνης με ληγμένα φάρμακα

      30 Αυγούστου, 2022
      Φόρτωση περισσοτέρων

      HOT NEWS

      BREAKING NEWS

      Ημέρα Μνήμης των Εθνικών μας Ευεργετών

      BREAKING NEWS

      Σέρρες: Εγκαίνια για το πρώτο σύγχρονο μουσείο εικαστικής τέχνης το παρών...

      BREAKING NEWS

      Ουκρανοί πρόσφυγες στην Κατερίνη, σε δράση φιλοξενίας η Ομάδα Εθελοντών

      NEWS

      “Αθηναΐδες”: Χριστουγεννιάτικο gala στο ξενοδοχείο Intercontinental

      "Το 2012 ξεκίνησε η εκδοτική μας προσπάθεια με το πρώτο ετήσιο λεύκωμα "Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ". Σήμερα η "ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ" μεγαλώνει και γίνεται ηλεκτρονική εφημερίδα. Το νέο ειδησεογραφικό site είναι στον αέρα και σας προσκαλεί να το ακολουθήσετε στο ενημερωτικό του ταξίδι με σκοπό να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο. Καλώς σας βρήκαμε!"
      Επικοινωνία: info@dinamiprosforas.gr

      Δείτε επίσης:

      • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
      • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
      © Dinami prosforas 2018. All rights reserved. Designed by Melon Advertising
      ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

      Ανοικτή Δανειστική Βιβλιοθήκη στο πάρκο περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης “Αντώνης Τρίτσης”

      13 Ιανουαρίου, 2020

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης

      21 Μαρτίου, 2023
      Edit with Live CSS
      Save
      Write CSS OR LESS and hit save. CTRL + SPACE for auto-complete.