Sign in
  • ΓΙΑ ΕΜΑΣ
    • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
  • ΝΕΑ
    • BLOG
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΙΔΡΥΜΑΤΑ – ΜΚΟ – CSR
  • ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
  • VIDEO
  • GALLERY
Sign in
Welcome!Log into your account
Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Password recovery
Ανακτήστε τον κωδικό σας
Αναζήτηση
Sign in
Καλωσήρθατε! Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
Forgot your password? Get help
Password recovery
Ανακτήστε τον κωδικό σας
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σταλθεί με e-mail σε εσάς.
Dynami tis Prosforas
  • ΓΙΑ ΕΜΑΣ
    • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
  • ΝΕΑ
    • BLOG
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΙΔΡΥΜΑΤΑ – ΜΚΟ – CSR
  • ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
  • VIDEO
  • GALLERY
Αρχική BREAKING NEWS Το “αυγό του Instagram” προχώρησε σε διαφήμιση για καλό σκοπό
  • BREAKING NEWS
  • NEWS

Το “αυγό του Instagram” προχώρησε σε διαφήμιση για καλό σκοπό

Φεβρουάριος 7, 2019
Share
Facebook
Twitter
Google+
Pinterest

    Το αυγό του παγκόσμιου ρεκόρ στο Instagram, με τους 10 εκατομμύρια followers και τα πάνω από 52 εκατομμύρια likes, χρησιμοποίησε τη φήμη του για καλό σκοπό.

    Σε συνεργασία με το τηλεοπτικό δίκτυο Hulu, εμφανίστηκε σε διαφήμιση του διάσημου αθλητικού γεγονότος Super Bowl και προώθησε την ευαισθητοποίηση για την ψυχική υγεία, ιδιαίτερα όταν αυτή σχετίζεται με τα κοινωνικά μέσα.

    “Πρόσφατα έχω αρχίσει να σπάω…η πίεση των social media έχει αρχίσει και με ενοχλεί”, λέει η λεζάντα καθώς το αυγό αρχίζει να σπάει. “Εάν αγωνίζεστε κ εσείς, μιλήστε σε κάποιον.”Το αυγό γίνεται και πάλι ολόκληρο, εμφανίζοντας μια σύνδεση με την ιστοσελίδα της Αμερικανικής Ψυχικής Υγείας.

    Πριν από την αποκάλυψη της διαφήμισης, οι New York Times αποκάλυψαν τον δημιουργό του αυγού τον Chris Godfrey, 29χρονο διαφημιστή από το Λονδίνο. Μαζί με δύο φίλους του, την Alissa Khan-Whelan και τον C.J. Brown, δημιούργησαν το αυγό (γνωστό ως “Eugene”) ως πρόκληση για να νικήσει το ρεκόρ των Instagram “likes” που κατείχε η Kylie Jenner. Η ομάδα παρατήρησε τότε ότι οι περισσότεροι οπαδοί του Ευγένιου ήταν οι νεότεροι χρήστες του Instagram. “Στα σχολεία άρχισε να εξαπλώνεται. Είχε εξαπλωθεί μέσα από τις παιδικές χαρές”, δήλωσε ο Godfrey στο NYT.

    Ένας λογαριασμός στο Instagram με πάρα πολλούς ακολούθους μπορεί να αξίζει πολλά χρήματα, σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι και 10 εκατομμύρια δολάρια στην περίπτωση του αυγού. Δεδομένου του μεγάλου αριθμού των παιδιών που εκτίθενται στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι η ομάδα επέλεξε να προωθήσει ένα θετικό μήνυμα. “Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το #TalkingEgg για την προβολή του #althhealth απόψε“, τουίταρε το Mental Health of America. «Το κάνατε για τον 1 στους 5 Αμερικανούς που ζουν με ένα πρόβλημα ψυχικής υγείας»

    Δείτε το βίντεο:

     

    • ΕΤΙΚΕΤΕΣ
    • 52 εκατομμύρια likes
    • Chris Godfrey
    • followers
    • Instagram
    • Kylie Jenner
    • Super Bowl
    • αυγό
    • βίντεο
    • διαφήμιση
    Share
    Facebook
    Twitter
    Google+
    Pinterest
      Προηγούμενο άρθροΤο Ίδρυμα Λάτση και η ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ συμπράττουν για την υγεία
      Επόμενο άρθροΑντώνης Καμπουράκης: «Υπέρτατη αξία η εθελοντική προσφορά»
      Anastasios Dafnis

      ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ

      BREAKING NEWS

      Η ελληνική showbiz χαρίζει Ευχοστολίδια για καλό σκοπό

      BREAKING NEWS

      Συνεργασία της Β’ Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής του Αρεταίειου Νοσοκομείου με την ΗOPEgenesis

      NEWS

      Οι ακαδημίες Δομάζου αγκαλιάζουν τα αδέσποτα της πόλης

      - Advertisement -

      MOST POPULAR

      Η Πάτρα θα αποκτήσει Δημοτικό Κτηνιατρείο για τα αδέσποτα

      Ιούλιος 25, 2019

      Η Mustang Shelby GT500 πουλήθηκε για 1,1 εκατ. δολάρια

      Ιανουάριος 22, 2019

      Έφηβοι στη Θεσσαλονίκη “υιοθετούν” ηλικιωμένους

      Οκτώβριος 9, 2019

      H Jessica Biel ανέβασε μια make up free φωτογραφία της στο...

      Αύγουστος 13, 2019
      Φόρτωση περισσοτέρων

      HOT NEWS

      BREAKING NEWS

      Διαδραστικό event με τίτλο «Little Artists On Duty!» στο “Το Σπίτι...

      BREAKING NEWS

      To Ίδρυμα Ωνάση αναβαθμίζει την προσβασιμότητα και τον φωτισμός της Ακρόπολης

      BREAKING NEWS

      Συγκινητική συναυλία για το Μάτι στις Βρυξέλλες με την Άλκηστις Πρωτοψάλτη

      BREAKING NEWS

      Βρεθήκαμε στο 1st SGS FAMILY & PETS FESTIVAL όπου αγαπημένοι καλλιτέχνες...

      "Το 2012 ξεκίνησε η εκδοτική μας προσπάθεια με το πρώτο ετήσιο λεύκωμα "Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ". Σήμερα η "ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ" μεγαλώνει και γίνεται ηλεκτρονική εφημερίδα. Το νέο ειδησεογραφικό site είναι στον αέρα και σας προσκαλεί να το ακολουθήσετε στο ενημερωτικό του ταξίδι με σκοπό να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο. Καλώς σας βρήκαμε!"
      Επικοινωνία: info@dinamiprosforas.gr

      Δείτε επίσης:

      • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
      • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
      © Dinami prosforas 2018. All rights reserved. Designed by Melon Advertising
      ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

      Ο Πρώτος Πτυχιούχος Πανεπιστημίου με Σύνδρομο Down, μιλάει για την «Καθυστερημένη»...

      Μάρτιος 14, 2019

      Πράσινη πρωτεύουσα της Ευρώπης το Όσλο

      Οκτώβριος 29, 2019
      Ο ιστότοπος dinamiprosforas.gr χρησιμοποιεί cookies για να μπορείτε να απολαμβάνετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία κατά την πλοήγηση σας. Εάν συμφωνείτε με την χρήση αυτών των cookies, πατήστε στο «Συμφωνώ». Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, πατήστε στο «Μάθετε Περισσότερα».ΣυμφωνώΜάθετε Περισσότερα
      Edit with Live CSS
      Save
      Write CSS OR LESS and hit save. CTRL + SPACE for auto-complete.