MetLife: Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην πράξη

Η MetLife Ελλάδος επενδύει συστηματικά τα τελευταία χρόνια σε δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας, εστιάζοντας ειδικότερα στην ενδυνάμωση της νέας γενιάς, στην υποστήριξη της κοινωνικής αλληλεγγύης, καθώς και στην προστασία του περιβάλλοντος

Στη σημερινή εποχή, πρόσταγμα για κάθε εταιρία είναι να λειτουργεί με ευθύνη απέναντι στο περιβάλλον και στην κοινωνία, δημιουργώντας προϋποθέσεις για βιώσιμη ανάπτυξη, συλλογική πρόοδο και ευημερία. Η MetLife, για πάνω από 153 χρόνια παγκόσμια και πάνω από 56 χρόνια στην Ελλάδα, στηρίζει υπεύθυνα γενιές ανθρώπων σε κάθε στάδιο της ζωής τους, λειτουργώντας παράλληλα ως υπεύθυνος και χρήσιμος κοινωνικός εταίρος, με ουσιαστική συνεισφορά στην πρόοδο των τοπικών κοινωνιών.

Η MetLife Ελλάδος επενδύει συστηματικά τα τελευταία χρόνια σε δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας, εστιάζοντας ειδικότερα στην ενδυνάμωση της νέας γενιάς, στην υποστήριξη της κοινωνικής αλληλεγγύης, καθώς και στην προστασία του περιβάλλοντος. Επιπλέον, ενθαρρύνει τους εργαζομένους της, ώστε να γίνουν πρεσβευτές των αξιών και των αρχών της, μέσα από την εθελοντική συμμετοχή τους σε εσωτερικές και εξωτερικές πρωτοβουλίες της εταιρίας.

Σε αυτό το πλαίσιο στη διάρκεια του 2021 η εταιρία ανέλαβε μια σειρά από δράσεις, με ισχυρό το στοιχείο του εθελοντισμού. Η επένδυση στο ταλέντο της νέας γενιάς εξακολούθησε να αποτελεί σημείο αναφοράς στις δράσεις της MetLife, η οποία υποστηρίζει συστηματικά τη δραστηριότητα του Junior Achievement Greece, τόσο μέσω χορηγιών όσο και με τη συμμετοχή εθελοντών στελεχών της, οι οποίοι παρέχουν στις ομάδες καθοδήγηση και mentoring. Μέχρι σήμερα, στο πρόγραμμα έχουν συμμετάσχει εθελοντικά περισσότερα από 430 στελέχη και ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές της εταιρίας, οι οποίοι έχουν εκπαιδεύσει και καθοδηγήσει περισσότερους από 4.500 μαθητές και φοιτητές.

Πηγή:

Το 2021 η MetLife υποστήριξε για όγδοη συνεχή χρονιά ως χορηγός τους φοιτητικούς και μαθητικούς διαγωνισμούς του Junior Achievement Greece. Επίσης, το Σεπτέμβριο του 2021 εθελοντές της εταιρίας συμμετείχαν στο πρώτο Φεστιβάλ Επιχειρηματικής Εκπαίδευσης Enterfest: Inspire-Prepare-Succeed, που διοργάνωσε το Junior Achievement Greece, με στόχο να κινητοποιήσει τη μαθητική και εκπαιδευτική κοινότητα προς την κατεύθυνση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας. Ειδικότερα, οι εθελοντές της MetLife, απάντησαν σε ερωτήσεις, έδωσαν συμβουλές και συζήτησαν με τα μέλη των ομάδων, που κατέκτησαν κορυφαίες διακρίσεις στους πανευρωπαϊκούς διαγωνισμούς του Junior Achievement Europe το 2021. Επίσης, ομάδα εθελοντών στελεχών της εταιρίας έχει αναλάβει την καθοδήγηση ομάδας μαθητών του Γυμνασίου-Λυκείου Φούρνων Ικαρίας, με σκοπό την ανάπτυξη του επιχειρηματικού τους σχεδίου και την εξέλιξη της εικονικής σε πραγματική επιχείρηση.

Όπως τονίζει η κ. Θάλεια Αγγελίδη, Head of Marketing & Communications, MetLife Greece, “Καμία εταιρία και καμία χώρα δεν μπορεί να τα καταφέρει αν δεν επενδύει στο μεγαλύτερο της κεφάλαιο και αυτό δεν είναι άλλο από τους ανθρώπους της και ειδικά τους νέους. Γι’ αυτό και ως ενεργό μέλος της ελληνικής κοινωνίας, επιμένουμε να επενδύουμε στη δημιουργικότητα και το πάθος των νέων μας σε κάθε κοινωνία στην οποία δραστηριοποιούμαστε. Για τη MetLife, η υποστήριξή μας στη νεανική επιχειρηματικότητα δεν είναι απλώς μία χορηγία, αλλά επένδυση σε ένα καλύτερο μέλλον.”

Εξίσου σημαντικός άξονας προτεραιότητας για τη MetLife Ελλάδας και τους εργαζομένους της είναι η προστασία του περιβάλλοντος. Σε αυτό το πλαίσιο, τον Οκτώβριο του 2021 η εταιρία διοργάνωσε εθελοντική δράση για τον καθαρισμό της παραλίας της Αρτέμιδας, σε συνεργασία με την Περιβαλλοντική Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση All For Blue και με τη συμμετοχή εργαζομένων και μελών των οικογενειών τους. Κάνοντας πράξη την περιβαλλοντική τους συνείδηση, οι εθελοντές συγκέντρωσαν σημαντικό όγκο σκουπιδιών και ανακυκλώσιμων υλικών και βοήθησαν στη μείωση των απορριμμάτων που καταλήγουν στη θάλασσα.

Επίσης, το Νοέμβριο του 2021 η MetLife υλοποίησε εσωτερική δράση με τίτλο EcoChallenge, προκειμένου να κινητοποιήσει και να ενθαρρύνει τους εργαζομένους της στην υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον καθημερινών συμπεριφορών. Μέσω της δράσης, που υλοποιήθηκε για τέσσερις εβδομάδες, οι άνθρωποι της MetLife είχαν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν χρήσιμες πληροφορίες και πρακτικές συμβουλές, ώστε να συνεισφέρουν με συγκεκριμένο τρόπο σε ένα μέλλον πιο υγιές και βιώσιμο.

“Η έννοια της βιωσιμότητας είναι συνυφασμένη με τον εταιρικό σκοπό και την κουλτούρα της MetLife. Αντιμετωπίζουμε την προστασία του περιβάλλοντος, ως αναπόσπαστο κομμάτι της αποστολής μας, να οικοδομούμε καθημερινά ένα ασφαλέστερο μέλλον για όλους.” τονίζει σχετικά η κ. Αγγελίδη.

Παράλληλα, τον Οκτώβριο, μήνα Ευαισθητοποίησης, Πρόληψης και Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού, η MetLife υλοποίησε μια σειρά από δράσεις, οι οποίες είχαν στόχο να συμβάλουν στην ευαισθητοποίηση του κοινού, αλλά και στην προαγωγή της υγείας και της συνολικής ευεξίας των εργαζομένων της. Συγκεκριμένα, τον Οκτώβριο του 2021 η εταιρία στήριξε τον  Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού “Άλμα Ζωής”, ενώ πραγματοποίησε ειδική καμπάνια ενημέρωσης των ασφαλισμένων της, σχετικά με τις δυνατότητες διαγνωστικών ελέγχων για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού, σε συμβεβλημένους παρόχους – συνεργάτες της.

Επίσης, υλοποιήθηκε εσωτερική καμπάνια ενημέρωσης των εργαζομένων και συνεργατών της MetLife, στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποιήθηκε, μεταξύ άλλων, διαδραστικό webinar, σε συνεργασία με το Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού “Άλμα Ζωής” και τη συμμετοχή ιατρών, κοινωνικών λειτουργών και πρώην ασθενών με καρκίνο του μαστού.

Σήμερα, σε έναν κόσμο που αλλάζει, η εταιρική υπευθυνότητα αναδεικνύεται σε όλο και πιο σημαντικό ζητούμενο. Γι’ αυτό και η MetLife συνεχίζει να κάνει πράξει την ευθύνη της απέναντι στους ανθρώπους, στο περιβάλλον και στην κοινωνία. Συνεχίζει να δημιουργεί ένα αξιόπιστο δίχτυ προστασίας για χιλιάδες ασφαλισμένους σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα. Συνεχίζει να συμβάλλει σε ένα πιο ασφαλές, δίκαιο, καλύτερο μέλλον για όλους.

Πηγή: thetoc.gr

.